donderdag 24 februari 2011

Ex K3 Kathleen Aerts solohit Zumba Yade @ Vlaamse Actrices


Kathleen Aerts heeft haar eerste single sinds ze K3 verliet uitgebracht: Zumba Yade. Samen met Unicef viert ze de twintigste verjaardag van het Internationaal Verdrag inzake de Rechten van Het Kind. Een deel van de opbrengst van haar eerste solohit, Zumba Yade, gaat naar wereldwijde Unicef-projecten.

Vlaamse Actrice en zangeres Kathleen Aerts krijgt aanbod voor sexy (naakt) fotoshoots

Nu ze weg is bij Karen Damen en Kristel Verbeke, de overgebleven K3 zangeressen, zoekt Kathleen Aerts haar eigen weg in de showbizz. Een muzikale weg welteverstaan, want blijkbaar zijn er heel wat mensen die de 31-jarige blondine ook andere dingen willen zien doen.

'Het klopt dat ik onlangs gevraagd werd om het gezicht van een lingeriemerk te worden,' zegt Kathleen Aerts. 'En ja, P-Magazine vroeg me ook om in bikini te poseren voor hun badpakkenspecial. Maar sorry, ik doe dat soort dingen niet en ik zie het mezelf ook nooit doen.' Ook Playboy zou al interesse hebben getoond in een naakt fotoshoot voor het mannenblad.
 

Mocht Kathleen Aerts toch ingaan op de aanbieding, dan is ze in goed gezelschap, deze bekende Vlamingen verschenen al eerder bloot in het Magazine:

    * Ann Van Elsen (januari 2008, ten bate van Music For Life)
    * Betty Owczarek (februari 2001)
    * Brigitta Callens
    * Eva Pauwels
    * Irena Milano (december 2001)
    * Joyce De Troch (oktober 1997 en april 1999)
    * Joyce Van Nimmen (november 2006)
    * Katia Alens
    * Phaedra Hoste (april 2001)
    * Tanja Dexters (juli 2000)
    * Jess Donckers (februari 2010)

Kathleen Aerts, ooit nog de blonde van K3, is mama geworden.

Vlaamse actrice en zangeres Kathleen Aerts heeft er een nieuwe baan bij. De ex K3-zangeres is voor het eerst moeder geworden.

Zoontje Lewis kwam op 26 januari ter wereld. De baby woog bij geboorte 3400 gram en is 48 centimeter lang.

Vader is de echtgenoot van de zangeres, politieman Steven van Hoof. Moeder en kind maken het goed, vertelt een woordvoerder van het Vlaamse productiehuis De Tondeldoos. "Kathleen ligt op dit moment nog in het ziekenhuis zoals gebruikelijk is in België. Over een paar dagen mogen zij en de kleine lekker naar huis."

Kathleen Aerts wist al langer dat ze zwanger was van een jongetje. "Al zal ik pas echt zeker zijn als ik eind januari mijn baby in mijn armen kan houden", zo grapte ze eerder.

'Ik ben nu volop bezig met het zoeken naar een muzikale richting waarin ik me het best kan ontwikkelen', gaat Kathleen Aerts voort. 'In november staan alvast enkele data genoteerd om in een vijftal culturele centra dichtbij de mensen mijn ding te doen. Het worden intiemere optredens, maar toch zal er wat gefeest worden.'

Tijdens TROS Muziekfeest op het Plein stelt Kathleen Aerts vanavond haar solodebuut Zumba yade voor. In een sexy rood jurkje, dat dan weer wel.























1 opmerking:

  1. Wat een lekker wijf zeg die zou
    ik wel eens graag willen beffen en neuken.Ik denk dat zij mooie tepels op haar borsten heeft steken

    BeantwoordenVerwijderen